Rabu, 24 November 2010

Suka duka di PKB

Assalamuailaikum..

Di pagi yg mulia ini,mari dengar cerita daku..
pada 1 masa xlma dulu..
Ramai yg b'hijrah ke menara gading tp aku pula sesat ke pantai timur..
mungkin terhidu budu yg sgt sedap..so aku menetap disna selama 3 tahun..
lma 2 kta org ,aku kta sat ja dok blik penang sll..gano??

1st time smpi kelate ,rs nk teriak tmpt Nik Aziz mn bes..
lgsg xmasuk dgn gaya bebas kupu2 sebelum ni..
tp aku merelakan diriku diratah oleh peredaran masa..
adoi..
Kenape aku selau rase macam nih?
Rase tak sedap jer.. Aku selalu pikir..
Kenape ye aku memilih jalan ni..
Adakah betul aku pilih jalan ni..
Ntah la..
Minat aku bukannya dalam bidang ni pn..
Aku minat nak jd bos..Bussiness. pasal automotif..Lyn je..
Pasal kete..
Tapi bile study, kantoi lak..
Ha2..
mungkin da hikmah..

Study camna nk jadi manusia berguna...(ayat2 cinta)
hah cita sedih2 dulu..br xngntok nk baca..
jejak kaki ja 1st day ja trs cr rumah sewa..
ape benda aku pon org jauh jgk..
sem 1 dok ngn 1 puak kelate..org kta fanatik,aku kwan chantek2..
tp jumpa last sem suma jadi **** ha3..itu lah masyarakat..
mampuih p..
tp nasib baek dlm umh 2 da mamat skema bernama husni..
my bes fren hingga skrg..die pon ank jati kedah jgk..

Masuk klas lg bes, sorang insan pon aku xknl..
tgk kiri  geng kecek,
tgk kanan ramai anak an2 dr utara..
lega..
bunga plak da 2 kuntum ja
pe lg try tanam cable underground..
ku punya teman yang punya teman
jadi dari buat lawan,baik buat kawan 
setelah dikaji
majoriti dr utara..
lalu darah muda kembali bertenaga

Dari sem 1 - sem 6 ada sahaja kenangan yg mencuit hati...
nak diceritakan semua memang xleh diterima akal panjangnya...
he3..
time bersama rakan2
hidup susah dikongsi bersama
aku bse lar..tukang kasi pinjam bl org sesak..
sifu mmg idola aku n die pon da adek he3..
mat pen pomain no 6,xlingkup jahanam..
mr awy tempat menagih simpati
cik erah last2 sem br knl..
n geng umah Mr Am suma tempat aku curi skill pomain,cita2 seram dan
cd games..spanar aku xambil r..hu3..
Terlalu byk nama nk cita baek aku letak pic..
 yea 
bila tgk gambar rindu r ckt..



“We are not just bikers, we are brothers”







1 ulasan: