Rabu, 24 November 2010

My hObby

Datang kembali blogger yg sangat pemalu dan pemendam rasa..so aku luah dlm ni jea..
Zaman skul, aku minat men bola tp disebabkan penat lelah mengejar bola 
mak marah sbb sll masuk hospital..aku mencari identiti sebenar tp 
xjmpa lalu blik kmpg tenangkan diri sambil melihat gelagat geng pedu 
bermain skateboard..start pd ci2 aku p care4 beli 1 skate n try blajaq ollie..
kemaruk puya psl smpi kt skul pon aku main..so kokurikulum aku bnda nih la ha3..
lma2 aku menjadi lebih hebat n try masuk comp tp asyk klah je sbb 
sepupu aku pon men jgk n depa lg hebat..pas2 bdn semakin naik xtentu 
hala maka terasa diri tidak layak lagi dlm arena itu..

Aku pon try main bike plak tp byk luka2 so tkt r..Org ckap iya2 taik ayam ja..
After that kumpul duet then travel go around da world..
London,Bandung,Thailand dan S'pore telah ku jajahi n next trip go to 
Sabah wlpn tiket tlh dibeli tp rezeki xdak lg aku dipaggl msuk U.. 
lps masuk U ni knl macha2 yg gle keta so xthn..hobi pon berubah ke a
rah yg lebih cerah dengan mengumpul barang2 rare..bukan kecik2 spt 
helmet arai dan spek kulit katak yg dibanggakan tp 
kereta lma2 yg bentukye aneh2 dan berkuasa kuda yg mmpu mengalahkan 
cefiro rb25 hu3 plat xingt..Now dh da dlm koleksi mini cooper austin,
subaru wagon 4wd,mitsubishi colt mirage,mark x bukan mustang,nissan 
yg telah dihantr ke kdi ptong dan pickup isuzu utk bw getah ke hulu hilir..
Dlm aty ingin sj menukar enjin mivecku ke horsepower lebih tggi tp tidak 
kesampaian sbb adek pon nk guna jgk 9t..Next plan nk menangkap sebuah 
celica hatchback yang dlm kategori pupus dan alfa romeo giulia sprint Gt veloce..
kereta itu extremely rare and limited edition.. Only 14,000 plus units ever produced..
Mungkin ini minat yg gila n membazir lalalala tp itulah diri sya..Ride with pride..
terasa kita seperti menonggang kerbau lambo / ferrari dan awek cun sedang 
berada disebelah coz suma akn memandangkan dengan penuh kemasyukan..
Hope angpa semua dpt tlg aku dlm menambahkn lg koleksi kereta yg xseberapa nih..

he3 tp kn time aku singgh kulim ade keta lagi rare..plat keta Wdn..mak cik mn nth puya keta..
dh mcm keta sewa dh aku tgk..Wat masa skrg itu my babe..So layan bg pic tgk ckt stgi kta muhong angpa plak..Sukailah dgn pe yg perlu anda buat, jgn buat ape shj yang anda suka..My advise jgn mlas2 bekerja cr duet n last duet akn bekerja pd kita..gunalah duet sebaikye..money no problem but no money is a big problem..









.


2 ulasan: