Ahad, 21 November 2010

1st time aku Post Bloq..

Dimulakan dengan Bismillah....


Blog yang diciptakan hanyalah utk megisi masa lapang yang ada 
dr melepak di kedai nasi kandar subaidah dengan kwn2..
2nd nape aku wt benda ni just for fun n nk race taip ngn udizero ja..
so xtdoq la aku mlm ni nk create bnda ni smpi jd..
anyway....
Nama aku Mohamad Lukman AL - Hakim b Abd. Hamid...

digelar man nkal @ machi dizaman persekolahan..
org kampung pangil aku ank mid pedu ja..lyn jea..

jnji da nm suda..
aku berasal dr ko nerang,kedah tp dibesarkan di pulau pinang..
org sll kta org kedah baek2 so aku ngaku jea aku ank jati kdh ha3..
pdhl pelat ckp lgsg xserupa nguma geng2 pedu (ckp pok siam)..


hmm zmn skul xda yg special cuma byk tempat la sekolah aku..
tp plg ingt dl kt jb pnh jd ketua klas kt sek. agama..pas2 dh jd legenda budak setan 
dan melakukan ape sj tanpa halangan..xyh nk cita r segan dh lupa daratan kjp..
setakat kwn makan kwn xda hal la..tp pe nk buat nkal2 pon dh berjaya masuk u..
so nekad utk berubah dan mengubah masa depan menjadi yg terbaek..
nape insaf pdhl masih muda kta kwn2 tp aku ckp lu g bc buku malek noor dl waka3..
Ni nk msuk cita sdh ckt,dl org hormat melayu kerana nilai kesopanan yang 
ada tetapi kini ia sudah hilang dalam masyarakat kita disbbkn kelalaian kita sndr..
so ingtlah hidup hanya sementara..
my dream want to be an engineer dan aku nk kejar kekayaan,nama tanpa lupa sape diriku ini..Hidup masih belum sempurna jika story love x diceritakan he3..itu 9t lar sambung..


skrg pkul 4.15 a.m..kepala 'hang' xtaw nk taip pa dah..
pak leh dok tdoq sblh ku lg menyakitkan hati sb page die 
lg bes ku xtaw la die blajaq mn..
dh r tulis pa byk2.. chaw dl.. aku harap aku dapat empuhi 
hidup ini dgn sempurna.... Amin...
otot2 aku tidak mengizikan utk aku taip banyak2...
bye2...............








                                                            pic zaman bila plak 

2 ulasan:

  1. aiii..
    pandai upload gambaq dah nooo...
    ada peningkatan...
    hahahahah.........

    BalasPadam