Khamis, 14 April 2011

Fasilitator MHS 2011/2012

Salam 1 Malaysia!!!

Haha sekarang baru rasa sebagai pelajar utem selepas pergi kursus fasi di Pahang..bagi saya masa terlalu cepat berlalu,pergi dan balik cuma sekelip mata,lajunye=speed of light, kita bukan sahaja dapat memupuk 3S,kita boleh belajar bagaimana kita nak menjadi fasilitator sahabat siswa...^^

Saya sangat berharap agar hubungan antara semua fasilitator akan menjadi lebih rapat sampai kita potong atau bakar pun x akan putus dan hancur berkecai...Pengalaman hebat yang sukar dilupakan berkumpulan sekali dengan si Thoriq (budak x-utem yang hebat)..bangga..bangga..

Saya mewakili pelajar fkm UTeM dan saya sendiri menyusun jari sepuluh saya dari hujung rambut sampai ke hujung jari kaki untuk memohon ampun dan maaf sekiranya terhadap kekasaran bahasa yang menyinggung perasan anda semua ..

Ini adalah langkah pertama untuk mensibukkan diri dalam aktiviti di utem..Selepas ini banyak lagi aktiviti / program yang akan aku masuk..Last harapan cuba buat yang terbaik mencari nilai-nilai murni untuk diri sendiri dalam membina kenyakinan untuk menempuh masa hadapan..mungkin next Mpp siapa tahu..klaska can, prs can, badar cannot..

sekian terima kasih....^^




Tiada ulasan:

Catat Ulasan